Flyer Pursuit Race 2024 bij WSV Helius

Dit is je kans om te wedstrijdzeilen tegen het legendarische Nederlandse wedstrijdjacht, de Flyer! Kom naar WSV Helius op het weekend van 6 september 2025 en beleef een unieke zeilervaring.

Programma:
Zaterdag 6 september
Vanaf 09:00 uur: De Flyer ligt aangemeerd aan de kop van de D-steiger en is open voor bezichtiging.
12:00 uur: Start van de Pursuit Race. De race wordt gezeild met de vaste bemanning van de Flyer, ondersteund door jeugdzeilers van Jeugdzeilen Hellevoetsluis.
Na de race: Prijsuitreiking gevolgd door een inspirerende presentatie van Gerard, de schipper van de Flyer, over hoe hij dit iconische jacht terug naar Nederland heeft gebracht.
Avond: Afsluiting van de dag met een gezellig samenzijn inclusief eten en drinken in ons clubhuis.

Zondag 7 september
De hele dag: De Flyer blijft beschikbaar voor bezichtiging.
Tochten: De Flyer maakt tochten met eigen gasten, maar ook andere geïnteresseerden kunnen zich hiervoor opgeven (meer informatie volgt).

Deelnemen of Bezoeken?
Ben je geïnteresseerd in deelname aan de race of wil je meer weten over het bezoeken van de Flyer? Vul het inschrijfformulier in of neem contact op met ons via de website.

Mis deze unieke kans niet om deel uit te maken van een bijzondere zeilervaring en meer te leren over een stukje Nederlandse zeilhistorie. We zien uit naar je komst bij WSV Helius!

flyer-one